– kompleksowa obsługa pacjentów związana z protezowaniem słuchu, – doradztwo i dopasowywanie pomocy słuchowych dla Pacjentów, – sprzedaż aparatów słuchowych z oferty firmy – organizacja pracy w powierzonym punkcie obsługi Pacjenta – sporządzanie dokumentacji oraz raportowanie – promocja firmy na zewnątrz
Wymagania:
– umiejętność pracy z wymagającym, trudnym klientem, – cierpliwość, otwartość oraz życzliwość, – nastawienie na wyniki – łatwość nawiązywania kontaktów, – wykształcenie kierunkowe, – motywacja do pracy i chęci rozwoju zawodowego, – biegła obsługa komputera – Word, Excel, NOAH, – mile widziane prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
– atrakcyjne zarobki oraz motywujący system wynagrodzeń, – możliwość ciągłego doskonalenia zawodowego, – możliwość zdobycia cennego doświadczenia w pracy – samodzielne zarządzanie punktem oraz własną pracą – możliwość rozwoju zawodowego, – cykl szkoleń,
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)”.